Superboeren rijden de komende vier jaar ŠKODA, De Graafschap kiest DAGO als nieuwe autopartner
Betaald Voetbal De Graafschap en Autobedrijf DAGO zijn een verbintenis aangegaan waarbij DAGO zich voor de duur van 4 jaar als vaste mobiliteitspartner aan de club verbindt.
DAGO is al zo’n 25 jaar trouw sponsor en supporter van De Graafschap. Richard Smees, directeur-eigenaar van DAGO, zegt dan ook heel blij te zijn om na zo lang wachten, eindelijk de plek van Auto Ruesink in te mogen nemen als autopartner. Ruesink is bijna 30 jaar met het merk Citroën als autopartner aan De Graafschap verbonden geweest en doet nu als autoleverancier een stapje terug. Het bedrijf blijft wel aan de club verbonden als sponsor.
Spelers, staf en medewerkers zullen, voor zover ze in aanmerking komen voor een lease-auto, de komende jaren in een ŠKODA gaan rijden. “ŠKODA is een merk dat bij De Graafschap past”, vindt directeur commercie en marketing Martine Zuil van De Graafschap. “Robuust, stoer en no nonsense. Daar zit je met opgestroopte mouwen in.”
Het merk ŠKODA is sterk in opkomst in Europa. Sinds 2004 is het merk, als hoofdsponsor en autopartner, aan de Tour de France verbonden. Met modellen als de Citigo, Fabia, Octavia, Yeti en Superb is ŠKODA inmiddels ook niet meer weg te denken van het Nederlandse asfalt. Sinds kort is er ook de Kodiaq, een ruimte SUV die binnenkort bij DAGO gepresenteerd zal worden.
foto: vlnr Hans Veldhorst, algemeen bestuurder De Graafschap, Richard Smees, directeur/eigenaar DAGO en Martine Zuil, directeur commercie & marketing De Graafschap
Nieuwsoverzicht
Deel dit nieuwsbericht
Volgende wedstrijd
De vijverberg, Doetinchem
10
jan.
uur