MOODS COFFEE TROTSE TENUESPONSOR DE GRAAFSCHAP SEIZOEN 2019-2020
MOODS COFFEE en De Graafschap zijn een samenwerking aangegaan waarbij MOODS COFFEE als trotste tenuesponsor zal optreden. De naam en het logo van MOODS COFFEE prijken dit seizoen op de voetbalbroeken van de Achterhoekse Trots.
“Door de samenwerking met De Graafschap kunnen wij ons in het prachtige gebied van de Achterhoek fantastisch manifesteren”, aldus Niek Kuijpers die samen met Noël Teunissen in 2019 MOODS COFFEE B.V. heeft opgericht. “Voor mij is het echt een jongensdroom die uitkomt. Ik ben al meer dan 25 jaar fanatiek supporter van De Graafschap. Om dan nu ons eigen bedrijf op het tenue van De Graafschap te zien, is geweldig”.
MOODS COFFEE is leverancier van het totaalconcept bestaande uit: kwalitatief hoogwaardige koffie, bijbehorende ingrediënten en de beste apparatuur.Met een verfijnde koffie verzorgt MOODS COFFEE bedrijven en instellingen en voorziet het de horeca van een unieke uitstraling. Naast het leveren van een sublieme kwaliteit en service staat bij MOODS COFFEE het maatschappelijk betrokken zijn hoog in het vaandel. De samenwerking met de Graafschap is daarvan een belangrijk voorbeeld.
‘’Wij kijken enorm uit naar een mooie samenwerking met MOODS COFFE. Met De Graafschap en MOODS hebben twee krachtige Achterhoeksepartners elkaar gevonden in een mooie samenwerking. Een samenwerking die aan beide zijden een succes gaat opleveren’’, aldus Hans Martijn Ostendorp, algemeen directeur van De Graafschap.
Nieuwsoverzicht
Deel dit nieuwsbericht
Volgende wedstrijd
De vijverberg, Doetinchem
10
jan.
uur