MDH Uitgeverij en De Graafschap verlengen partnership én breiden mediapakket uit.
MDH Uitgeverij is al jarenlang verbonden aan De Graafschap. Als Doetinchems bedrijf heeft MDH hart voor de club en is dan ook trots dat het partnership is verlengd t/m seizoen 2023/2024! Ook wordt het mediapakket uitgebreid met De Graafschap Zakelijk Magazine.
Mediapartner
Als mediapartner geeft MDH Uitgeverij al ruim 10 jaar de officiële De Graafschap Bode uit. 129.000 exemplaren worden tweemaal per jaar huis-aan-huis verspreid in en rondom Doetinchem.
Bekijk de meest recente uitgave van De Graafschap Bode
Daarnaast is MDH ook verantwoordelijk voor de radiocommercials die voor en na de wedstrijd door de Vijverberg galmen. Het interne TV circuit, met 14 schermen in de Business Club en nog eens 8 schermen in de supporterskantine, is ook in het beheer van MDH.
De Graafschap Zakelijk Magazine
Niet alleen is het partnership met De Graafschap verlengd, ook het mediapakket zal worden uitgebreid. MDH zal ook De Graafschap Zakelijk Magazine gaan uitgeven. 1.250 exemplaren zullen in het voor- en najaar worden verstuurd naar alle sponsoren van De Graafschap.
Veur altied achter de club
Paul Milder, directeur/eigenaar van MDH Uitgeverij, is trots dat de samenwerking met De Graafschap wederom is verlengd. ”We zouden het natuurlijk fantastisch vinden als De Graafschap weer zou promoveren naar de Eredivisie, maar daar laten wij ons partnership niet van afhangen. Wij staan ‘veur altied’ achter de club.”
”Een mediapartner om trots op te zijn”
Ook De Graafschap is tevreden over de samenwerking met MDH. “De Graafschap is erg content met de continuering en uitbreiding van de jarenlange samenwerking met MDH Uitgeverij. Paul is een echte supporter van de club en steunt ons onvoorwaardelijk, ongeacht de divisie. Dat waarderen wij. Een mediapartner om trots op te zijn”, aldus Hans Martijn Ostendorp, algemeen directeur van De Graafschap.
Nieuwsoverzicht
Deel dit nieuwsbericht
Volgende wedstrijd
De vijverberg, Doetinchem
10
jan.
uur