Eerste Happy Hour seizoen 2009/2010
Zoals elk jaar bestond het eerste Happy Hour van het seizoen uit het voorstellen van de selectie en de nieuwe sponsoren. De eveneens traditionele barbecue werd dit jaar verzorgd door De Ploeg uit Varsseveld.De aftrap van de avond werd verricht door scheidend Business Clubvoorzitter Willem Marks, die van de gelegenheid gebruik maakte aan te geven dat de overgrote meerderheid van de sponsoren De Graafschap ook een niveau lager trouw is gebleven en dat er zelfs negentien nieuwe Business Club leden te verwelkomen waren. Daarnaast werd bekendgemaakt dat autobedrijf Ruesink ook de komende vier jaar Auto Partner van De Graafschap zal zijn, zodat aan het eind van deze termijn sprake zal zijn van een 25-jarig verband tussen De Graafschap en de Citroendealer. Het De Graafschap wedstrijdshirt zal opgesierd worden met de naam Tijgerbalsem op de rechterborst, een overbekend product uit de stal van het Borculose Holland Pharma. Een andere naam die sinds kort op het shirt prijkt is die van vervoersmaatschappij Syntus, dat zich als Premium Partner aan De Graafschap verbond. Voor het zesde opeenvolgende jaar werden de selectie en staf van De Graafschap in het nieuw gestoken door de Duthler-Brovagroep, terwijl KWD het verzorgen van de sportkleding voor alle elftallen voor zijn rekening neemt.
Het voorstellen van de selectie werd verricht door een oude bekende: oud-TV Gelderland verslaggever en huidig Sport 1-reporter Pascal Kamperman, tevens kleinzoon van Graafschapoprichter Ben Kamperman, riep de spelers één voor één uit tunnel, waarbij de nieuwelingen vanzelfsprekend voor het laatst bewaard werden. Naast de reeds bekende nieuwelingen kwam er ook een verrassende nieuweling uit de tunnel in de persoon van de ervaren Yuri Rose. Op de vraag aan Leen Looyen of De Graafschap hiermee uitgewinkeld was antwoordde hij cryptisch: "Yuri koos als rugnummer 29, dus we hebben nog tien dagen om iemand voor het vacante nummer 9 te vinden." Nadat de spelers met het oog op de belangrijke wedstrijd van een dag later niet langer werden opgehouden, was het woord wederom aan Willem Marks. Niet zonder trots meldde hij dat De Graafschap ondanks de degradatie dit seizoen 8.850 seizoenkaarten aan de man heeft gebracht. Tenslotte deelde hij de aanwezigen mede dat de Ten Kate-Huizinga Bokaal voortaan door het leven zal gaan als de DLA ICT-bokaal en dat er een speciale member-gets-member regeling komt voor eenieder die een nieuw Business Club aanbrengt; deze zal een geheel verzorgd zespersoons viparrangement krijgen aangeboden.
Nieuwsoverzicht
Deel dit nieuwsbericht
Volgende wedstrijd
De oude meerdijk, Emmen
25
nov.
uur