De Graafschap bedankt sponsoren met paginagrote krantenadvertentie
Een opvallende paginagrote advertentie onlangs in dagblad De Gelderlander. De Graafschap bedankte met naam en toenaam alle sponsoren die de club in het afgelopen seizoen hebben gesteund. Het werden kleine lettertjes, omdat nog altijd heel veel bedrijven de club zijn trouw gebleven als sponsor.
De Graafschap mag zich al jaren verheugen in een grote en trouwe schare aan sponsoren. In goede en in slechte tijden. "Ook voor het komende seizoen ziet het er weer naar uit dat minstens 90 procent van alle sponsoren onze club trouw blijft", zegt directeur commercie en marketing Martine Zuil. "Dat is echt bijzonder. Er zijn slechts enkele bedrijven die het wel of niet sponsoren van onze club laten afhangen van eerste of eredivisie. Natuurlijk zie je de totale som aan sponsorgeld wel onder druk staan, zoals overigens in het hele betaald voetbal, maar het is iedere zomer weer fantastisch om te zien dat zoveel sponsoren gewoon de club blijven steunen. Ook in de Jupiler League!"
Het commercieel team van De Graafschap vond de onvoorwaardelijke steun van opnieuw zoveel sponsoren in het afgelopen seizoen dermate bijzonder dat het besloot een pagina in De Gelderlander te reserveren voor een gepast bedankje aan de sponsoren. Voor degenen die zich zorgen maken om wat dat wel niet kost heeft Zuil een geruststellende mededeling: "Ook De Persgroep, uitgever van De Gelderlander, is sponsor van onze club!"
De commerciële afdeling is ondertussen razenddruk om alle aflopende sponsorcontracten te verlengen en te updaten voor het komende seizoen. Ook aan de shirtsponsoring wordt, met hulp van enkele vooraanstaande sponsoren die zich als ambassadeurs hebben opgeworpen, momenteel hard gewerkt. Bas Ballonvaarten en Coffee Fresh hebben hun shirtsponsorcontract al laten doorlopen; omtrent de overige posities hoopt De Graafschap snel met goed nieuws naar buiten te kunnen treden.
Nieuwsoverzicht
Deel dit nieuwsbericht
Volgende wedstrijd
De vijverberg, Doetinchem
10
jan.
uur