Pincvision aankomend seizoen Official Partner van De Graafschap
De roze kleur van Pincvision zal ook komend seizoen weer goed zichtbaar zijn bij De Graafschap. Na 3 seizoenen trotse rugsponsor te zijn geweest, wordt de relatie met De Graafschap komend seizoen voortgezet in de vorm van “Official Partner” en naamgever van De Graafschap Pincvision Voetbalacademie.
Voor Pincvision is De Graafschap een mooi platform om klantrelaties te versterken. “Sport zorgt voor verbinding, samen een wedstrijd bezoeken wordt zeer gewaardeerd door zowel onze Nederlandse als internationale klanten. Men is altijd onder de indruk van de professionele uitstraling en gezellige voetbalsfeer. Wij zetten De Graafschap daarom graag in als vorm van accountmanagement waar nog lang over nagepraat wordt”, aldus Carola Evers, Manager Marketing & Communicatie van Pincvision.
De Graafschap Pincvision Voetbalacademie
Pincvision blijft ook naamgever en hoofdsponsor van De Graafschap Pincvision Voetbalacademie. “Wij zeggen al jaren dat talentontwikkeling onmisbaar en erg belangrijk is in de Achterhoek. De jeugdopleiding van De Graafschap wordt steeds verder geprofessionaliseerd, dit is goed voor de uitstraling van de club. Hierbij wordt de maatschappelijke verantwoordelijkheid niet uit het oog verloren. Kortom, de jeugd heeft de toekomst. Het is een belangrijke toevoer van talenten die het eerste elftal halen, maar bovendien ook goed is voor de persoonlijke en maatschappelijke ontwikkeling van onze Achterhoekse jeugd."
"Geweldig om te zien dat afgelopen jaren al veel talenten mooie transfers hebben gemaakt binnen het betaalde voetbal. Vanuit Pincvision geloven wij in de toekomstvisie van de jeugdopleiding. Daarom blijven wij graag met onze naam hieraan verbonden om juist vanuit maatschappelijk oogpunt een bijdrage te kunnen leveren", aldus Rob Holtslag, directielid van Pincvision.
Prettige relatie
“Wij zijn heel blij dat Pincvision, ondanks het feit dat ze dit seizoen niet meer op de rug van ons shirt staan, zo prominent als sponsor en Official Partner aan de club verbonden blijft”, zegt directeur commercie en marketing Martine Zuil namens De Graafschap. “Ook onze jeugdopleiding mag trots zijn op een sponsor en naamgever als Pincvision!”
Jelle Huntelaar, die als accountmanager verantwoordelijk is voor de contacten met Pincvision, benadrukt de prettige relatie die de club nu al een aantal jaren met Pincvision heeft: “Het is geweldig om met mensen als Rob Holtslag en Carola Evers te kunnen sparren over merkenbouw en het verstevigen van klantrelaties. Samen komen we tot de mooiste ideeën. Ik ben dan ook blij dat we Pincvision het komend jaar in zo’n mooie en prominente rol aan de club verbonden kunnen houden.”
Nieuwsoverzicht
Deel dit nieuwsbericht
Volgende wedstrijd
De vijverberg, Doetinchem
10
jan.
uur