Partnership met MDH Uitgeverij en DrukwerkConcurrent verlengd
Het al jaren bestaande partnership tussen De Graafschap en MDH en DrukwerkConcurrent is opnieuw verlengd en zelfs uitgebreid t/m mei 2020. Als onderdeel van de samenwerking heeft directeur-eigenaar Paul Milder er recent voor gezorgd dat er in de business ruimten van het stadion nieuwe Philips televisieschermen zijn komen te hangen, waarop niet alleen de persconferentie beter te zien is, maar vanzelfsprekend ook de commercials beter uitkomen. Uiteraard zijn de schermen voor veel meer doeleinden te gebruiken; bijvoorbeeld voor het vertonen van bedrijfspresentaties of televisiebeelden.
DrukwerkConcurrent is al jarenlang de clubpartner in advertising en drukwerk. Onder meer de recent verschenen De Graafschap Bode, geheel gewijd aan De Graafschap, komt uit het huis van DrukwerkConcurrent. Het bedrijf, waar Sigrid Steverink als algemeen manager werkt, levert niet alleen papieren drukwerk op maat, maar is ook de partij bij uitstek voor textielbedrukking, buitenreclame, canvasbedrukking en relatiegeschenken op maat.
MDH Uitgeverij verzorgt vanuit Doetinchem al ruim 22 jaar diverse kranten voor verschillende opdrachtgevers als sportverenigingen, radio & televisie omroepen, evenementenorganisatoren, schouwburgen & theaters, zwembaden, etc. Daarnaast verzorgt het bedrijf interne tv-circuits. Behalve van De Graafschap is MDH in deze hoedanigheid ook mediapartner van Vitesse, N.E.C. Nijmegen,Go Ahead Eagles, SC Heerenveen en Heracles. MDH is bij De Graafschap ook de vaste partner voor het Interne TV-circuit en de radiocommercials die in het hele stadion te horen zijn.
Nieuwsoverzicht
Deel dit nieuwsbericht
Volgende wedstrijd
De vijverberg, Doetinchem
10
jan.
uur