De Graafschap herintroduceert logo na stemming
De Graafschap herintroduceert logo na stemming
De Graafschap zal, na de positieve stemming onder de leden van Vereniging Betaald Voetbal De Graafschap van vanavond, vanaf het nieuwe seizoen het oude logo herinvoeren. De Betaald Voetbalorganisatie heeft samen met de Vereniging de stemming geïnitieerd.
‘Historisch moment’
“Dit seizoen dragen we het jubileumlogo vanwege het zeventigjarig bestaan van onze club”, legt directeur algemene zaken Michael Ogubai uit. “Dat bestaat voor het grootste gedeelte uit het oude logo zoals we dat nu ook willen herinvoeren. We kregen enorm veel positieve reacties op dit jubileumlogo. Het is mooi dat we nu dit prachtige beeldmerk, waarin onze ‘G’ nog centraler naar voren komt, opnieuw invoeren. Een prachtig historisch moment.”
Het nieuwe logo zal vanaf begin volgend seizoen gedragen worden door de Achterhoekse trots. Het lopende seizoen zal De Graafschap – als ode aan het zeventigjarig bestaan – afmaken met de gouden accenten boven het logo.
‘In grote meerderheid’
“Het was een historische avond”, zegt interim-voorzitter Jacqueline Gerritsen van Vereniging Betaald Voetbal De Graafschap. “Een aanpassing van het logo komt tenslotte niet zo vaak voor. Het leefde ook bij onze leden, de opkomst was hoger dan normaal. Het gesprek over de wijziging is in een positieve sfeer verlopen, met daarbij enkele vragen. In grote meerderheid hebben de leden ingestemd met het nieuwe logo. Het was een mooie avond voor onze club.”
Nieuwsoverzicht
Deel dit nieuwsbericht
Volgende wedstrijd
De vijverberg, Doetinchem
22
nov.
uur