BAS Ballonvaarten op shirt De Graafschap
BAS Ballonvaarten, de Achterhoekse specialist in ballonvaartbelevenissen, staat in seizoen 2016-2017 als sponsor op het shirt van De Graafschap. Het bedrijf uit Laren neemt de in het oog springende positie, boven het logo van De Graafschap, over van Specialized.
Eigenaar Bas Spierenburg exploiteert vanuit Laren, samen met zijn vrouw Bianca, elf heteluchtballonnen in eigen beheer. Het bedrijf is ook bekend van het enige luchtballon restaurant ter wereld, waarin meesterkok Angelique Schmeinck op grote hoogte de heerlijkste gerechten bereidt in de hete lucht van de ballon.
Bas en Bianca Spierenburg waren al supporter van De Graafschap en bekronen hun band met de club nu met het shirtsponsorschap. Met de overeenkomst met BAS Ballonvaarten krijgt het shirt van De Graafschap steeds meer een concreet gezicht. “We hopen op korte termijn ook een hoofdshirtsponsor te kunnen presenteren”, zegt directeur commercie en marketing Martine Zuil. “We zijn met meerdere partijen in gesprek en hopen snel spijkers met koppen te kunnen slaan.”
De overeenkomst met BAS Ballonvaarten noemt Zuil een 'mooi Achterhoeks partnership'. "BAS Ballonvaarten staat, net als De Graafschap, voor Achterhoekse nuchterheid in combinatie met spektakel en beleving. Het is fantastisch dat Bas en Bianca voor ons hebben gekozen om hun bedrijf naar nog grotere hoogte te brengen."
Wie meer wil weten over de nieuwe shirtsponsor van De Graafschap, kan terecht op basballonvaart.nl
Nieuwsoverzicht
Deel dit nieuwsbericht
Volgende wedstrijd
Sportpark zoudenbalch, Utrecht
20
jan.
uur