Sponsor in het licht: Arriva
Sinds 2010 verzorgt Arriva in de Achterhoek en Rivierenland het openbaar vervoer. Bekeken vanuit het belang van regionale betrokkenheid bij samenwerking met partners en sport als één van de drie pijlers in het sponsorbeleid van Arriva, volgde de logische stap om De Graafschap te sponsoren en een mooie samenwerking aan te gaan met zowel de jeugd als de BVO.
Het sponsorbeleid van Arriva richt zich op drie pijlers: sport, maatschappelijk cultureel en toekomst. Een mooie overeenkomst met de bedrijfsmentaliteit van Arriva en de jeugd van De Graafschap is verwoord in de motivatie van Arriva zich te richten op sport: 'In de sportwereld bereik je met hard werken resultaat. Alleen door je elke dag keihard in te zetten voor je doel kun je in de top terechtkomen.' Dat is ook wat de jeugd van De Graafschap elke dag weer doet: keihard werken en trainen om hun eigen top te behalen.
De samenwerking met De Graafschap Pincvision Voetbalacademie bestaat uit het gratis verstrekken van Arriva Altijd Vrij-abonnementen voor de talenten. Veel van de jeugdspelers van De Graafschap Pincvision Voetbalacademie wonen buiten Doetinchem, om naar trainingen en school te komen reizen ze vaak heel wat af. Voor het verstrekken van deze abonnementen krijgt Arriva mediaruimte. En zo is Arriva zichtbaar aanwezig bij wedstrijden en in diverse uitingen van De Graafschap.
Naast de samenwerking met De Graafschap Pincvision Voetbalacademie heeft Arriva ook een samenwerking met De Graafschap BV. Zo heeft Arriva een aantal business seats voor thuiswedstrijden. Een van de doelen is om bij de supporters van De Graafschap bekendheid te krijgen dat ze gemakkelijk met het openbaar vervoer naar thuiswedstrijden kunnen reizen. Omdat er geen busverbinding is tussen het station en het stadion zetten ze bij thuiswedstrijden een pendelbus in.
Meer informatie:
www.arriva.nl
Nieuwsoverzicht
Deel dit nieuwsbericht
Volgende wedstrijd
De vijverberg, Doetinchem
10
jan.
uur